A zarándok utakon az idegenvezető mellett mindig lelkivezető (Atya) is kiséri a csoportot. Lehetőség szerint minden nap van magyar nyelvű szentmise, amit az atya celebrál. A programok is elsősorban vallási jellegűek: kegyhelyek, búcsújáró helyek. Útközben imákat, rózsafüzért is mondanak, vallási énekeket énekelnek.
Igen. A zarándok utakon bárki részt vehet, vallási hovatartozástól függetlenül. Ha a miséken, egyéb vallási programokon nem kíván részt venni, ezt jelezze a csoportvezetőnek. A teljes részvételi díjat ugyanúgy ki kell fizetni, függetlenül attól, hogy ezeken a programokon részt vesz vagy sem. Kérjük, hogy más vallását, a vallási szokásokat, gyakorlatokat, imákat tartsa tiszteletben út közben is!
Vegye fel velünk a kapcsolatot emailben vagy telefonon. A tudnivalókat, fizetési feltételeket kollégáink minden egyes úttal kapcsolatban külön megküldik Önnek. Minden esetben a jelentkezés akkor lesz végleges, ha be is fizeti a megadott első részletet.
Indulás előtt legkésőbb egy hónappal kérjük a teljes részvételi díj és felárak befizetését.
Mindenképpen jelentkezzen nálunk és várólistára tesszük. Ha üresedés van, vagy további helyeket sikerül szereznünk, értesíteni fogjuk.
Vegye fel velünk a kapcsolatot, lehet, hogy további időpontokat is meghirdetünk népszerű útjainkra.
Helyfoglalási díj nincs, ezáltal nem tudjuk garantálni a pontos ülőhelyet.
Buszos úton az ülésrendet a végleges létszám ismeretében készítjük el, az egyéni kéréseket figyelembe véve. Jelentkezésekor jelezze, ha valami oknál fogva nem mindegy, hol ül a buszon. Az első sorok mindig „szolgálati ülések”, az idegenvezetőnek, a váltósofőrnek és a lelkivezetőnek tartjuk fel.
Repülős utaknál is, ha buszos kirándulás is van a programban, az első ülések a személyzeté!
Az egyágyas elhelyezésnek mindig felára van. Akik vállalják a társítást, hogy másik 1vagy 2 azonos nemű utassal egy szobában lesznek, azokat úgy osztjuk be. Előfordulhat, hogy nem találunk társat a szobába, ilyenkor ki kell fizetni az egyágyas felárat.
Választott szállodáink tiszták, kényelmesek, alapszolgáltatásokkal felszerelt, saját zuhanyzóval, WC-vel ellátott 2-3 ágyas szobákkal. Nincs emeletes ágyas elhelyezés! Egyes utaknál eltérés lehet, ezt külön jelezzük az adott útnál.
Minden, az utazáshoz kapcsolatos fontos tudnivalót, információt leírunk és elküldünk postán vagy e-mailben utasainknak, indulás előtt 7-10 nappal . Mivel naprakész információkat adunk ki, korábban nem tudunk pontos felvilágosítást adni egyes kérdésekről (például várhastó időjárás, öltözködési tanácsok, javasolt készpénz mennyiség, szállodák elérhetőségei stb.). Kérjük, figyelmesen tanulmányozza a megkapott információs levelet, és ha további kérdése van, keresse munkatársainkat.
A programokat úgy állítjuk össze, hogy azok megvalósíthatók legyenek. Néha előfordul vis major helyzet (például időjárási, forgalmi, egyéb körülmények) ami miatt egyes programokat fel kell cserélnünk, vagy esetleg elmaradhatnak. Ilyen esetben a csoport vezetője (idegenvezető, szervező, lelkivezető) tájékoztatja az utasokat, irodánkkal egyeztetve alternatívát kínál.
Egyes múzeumoknál lehetőség van, sőt néhol kötelező előre megvásárolni a belépőjegyet és időpontot foglalni, ezzel elkerülve a sorban állást. Ilyen esetben előre kérjük utasainktól a belépőjegy árát. Minden más esetben a helyszínen idegenvezetőnk segít megvásárolni a jegyeket, az esetleges kedvezményes árra felhívja a figyelmet. A múzeumokban idegenvezetés tilos, mindenki egyénileg nézi meg!
Az idegenforgalmi adót a szállásadóknak kell fizetniük a vendégéjszakák után. Mivel ez egy helyi adó, amit bármikor megváltoztathat a helyi hatóság, a szállások sem kalkulálják bele előre a szobaárba, tehát mi sem tudjuk előre megmondani a pontos mértékét. Idegenvezetőnk a helyszínen segíti ennek a díjnak a rendezését. A szállásokon beszedett idegenforgalmi adón kívül egyes városok egyéb turistaadókat is kivethetnek, például Velencébe a belépésért külön kell fizetni. Ezekről az adókról információs levelünkben tájékoztatjuk utasainkat.
Egyes országokban a szolgáltató szférában dolgozóknak szokás borravalót adni, ezek az úgynevezett szervízdíjak (pl. helyi sofőrök, idegenvezetők, éttermi, szállodai dolgozók, egyéb szolgáltatók).
Ha bármi panasza, sérelme van, kérjük azonnal jelezze a csoport vezetőjének (idegenvezető, szervező vagy lelkivezető). A legtöbb probléma a helyszínen megoldható. Ha mégsem, keresse irodánkat lehetőleg még út közben. Sok problémát utólag már nem tudunk orvosolni. A reklamációt mindig írásban kérjük, vagy a csoportvezetőjével felvett jegyzőkönyv, vagy irodánknak időben megírt levél formájában. Panaszát minden esetben kivizsgáljuk és írásban válaszolunk rá.